torsdag, december 11, 2008

Julstrumpa

Precis som hos många andra tillverkas det julklappar hos Frisky Frog och det blir inte så mycket att blogga. Men, precis som Nål och tråd väljer jag i stället att blogga andras saker. Ni kanske har sett att jag har en jul-tokig höna. Hon och lillasyster har i år gjort julstrumpor till hela familjen. Varje morgon ligger det små påsar med pusselbitar i deras strumpor. De har ännu inte listat ut vad motivet är, he he. För första gången sen jag flyttade hemifrån ligger det också små saker i min strumpa VARJE dag. Det är braatthasaker till bilen, godis, vin och annat smått och gott. Visst är jag bortskämd? Funderar på om det har att göra med att jag är, eller snarare var så himla less på tillvaron... Hur som helst är det lite roligare att gå upp nu. Tack snälla tomten och smånissarna!

4 kommentarer:

Vindling sa...

Så mysigt det låter. :)

Kristina sa...

Åh tänk om man hade haft en jultokig höna! jag har underbara killar, men de förväntar sig att allt som har med jul att göra kommer från deras mamma.

Anonym sa...

Jag har haft dåligt med tid att läsa bloggar märker jag. GRATTIS till nya jobbet!! Jag hoppas det blir precis som du har tänkt dig.

Vilken gullig julstrumpa:-)) Jag är lite avundsjuk....

Kristina sa...

Hälsa din höna att jag tycker det var mycket gulligt sagt! Kram till henne och dig! Såg nu att du fått anställning! Grattis, grattis!