tisdag, juli 22, 2014

Wheels & Wings 2014


Årets upplaga av Wheels & Wings är över för den här gången. Nu får vi suga på den goa karamellen tills nästa år. =) Lite nya Rocka Billy-kläder planeras redan.
Vi började helgen med ett skrovmål på Mandy´s. Hamburgarna där bara sååå goda och deras Poppers är inte så dumma heller. 
Myggan med sambo och sambons svåger är tidsenligt klädda. Det är Rocka Billy och 50-tal som gäller. Klicka gärna på bilden så ni ser de fina skjortorna som Myggan sytt.
Myggans svägerska, min kärlek och jag är inte sämre. Kärlekens skjorta fick föresten många blickar och beröm hela helgen.
Första dagen är avklarar och vi avslutar kvällen i pergolan. Några myser redan under filtarna, medans andra nöjer sig med raggsockar för att hålla värmen.
 När det har blivit riktigt mörkt är det härligt med levande ljus.
Dag två kunde man förströ sig bland fina bilar hur mycket man ville. I år hade vi ingen bil att cruisa i, men vi tittade på andra som gjorde från det fina Pit-stoppet som ordnats med musik, drickbart och chokladhjul (?).
Innan vi vände kosan hemmåt strax innan klockan 2 svängde Myggan med sambo och jag våra lurviga i en dubbelbugg. Stackars S! Det är inte helt lätt att styra tvillingarna åt samma håll...
 
Vad vore Wheels & Wings utan trevligt sällskap?
Tack för en härlig helg! Jag tycker att vi gör omét.

8 kommentarer:

Myggan sa...

Tack själva för mat, husrum och gott sällskap.
Jag är på nästa år också. =)
/Syster Yster

PS. Kanske att man har lite nya kläder klara då.....

Missen sa...

Ser ut som ni har haft en härlig helg kram

Anonym sa...

Nu ska jag visa bilden på skjortan du sytt till din kärlek för min ... Stor risk att han vill ha något liknande för det var ju ett fantastiskt tyg du fått tag i!

sinneskatten sa...

Men jösse vad fina ni var. Jag förstår att sambons skjorta blev en snackis, fin fin!

Maritas Maskor sa...

Jösses vad kul!! Det skulle vara nåt för biltokar dom oss :) roligt med så fina kläder till också! Då blir det ju lite extra!

Rumpetuss sa...

Vilken härlig helg!!! Så mycket fint du sytt under sommaren, gillas!!!

Ullfull sa...

Alltså, Ni måste ha varit finast av alla!! Kram

Emmas dagar sa...

Så fina ni är!
Det där Mandys alltså, vi måste också ta oss dit någon gång...