torsdag, augusti 27, 2015

O-trassligt

Är det någon mer än jag som känner igen sig om jag säger sladd-trassel? Hos mig har det i alla fall varit ett faktum gånger 100. Men, no more! Jag hittade den här lilla sötsöta förvaringen med beskrivning på hur man tillverkar den på Pinterest.  Vad vore livet utan Pinterest?
Cirkeln är inte större än ett dricksglas och precis lagom att pula ner hörlurarna i så nu slipper jag skateboet när jag ska lyssna på böcker på väg till och från jobbet.
Hade jag haft det skulle jag valt en kantslå i samma färg som dragkedjan, men nu hade jag inte det så det blev en blommig variant i stället. Jag valde att fodra min sladd-börs för att få den lite stadigare - och finare.
Varning: 
Pinterest kan inte skada din hälsa, men kan vara beroendeframkallande.

2 kommentarer:

Missen sa...

Så söt, kul ide

Myggan sa...

Jag vet, jag är fast. =)
Sött litet otrassligt fodral.
/Syster Yster