söndag, februari 14, 2010

Valentin

Vecka 7 betyder sportlov i bla Kungsbacka så jag har en ledig vecka framför mig. I fredags packade jag en stor kasse med garn, tyger och olika mönster för att kunna göra inspirerande alster till slöjdsalen. Ur Mia´s härliga bok har jag tänkt att jag ska virka flera figurer. Lagom tills idag blev denna lilla filur färdig. Lite pillig, men väldigt rolig att göra. Plipp och jag önskar er en skön alla hjärtans dag med en stor kram och gör som jag.
Passa på att ge någon nära dig några extra, stora kramar!

2 kommentarer:

Kajsa sa...

En söt Valentin! Tittar förbi för att säga att jag tycker det är roligt att du är med och tävlar om Åremössegarn hos mig. Speciellt eftersom det var din blogg som fick mig fast i bloggandet. Jag hittade ditt glad-sjalmönster och på den vägen är det!

Kristina sa...

Valentinkram på dig och den gulliga killen med rosa hjärta.