onsdag, juli 02, 2008

PIF-present

Ibland kan jag känna mig ledsen eller arg utan att riktigt veta varför. Inget känns roligt och inget vill jag göra. I morse när jag vaknade kände jag direkt att det skulle bli en sådan dag. Gissa om den känslan försvann när posten kom? Tack snälla Strömming! Din PIF-present kunde inte kommit mer lägligt. Kolla in vilka fina färger. Väskan är fodrad med ett härligt lila tyg och det är små fickor på insidan. Allra bäst gillar jag bandet med tryckknappen. Där kan slarverjagsomaldrighittar ha mina nycklar. Halsbandet är också fint, vad duktig du är! Nu ska jag börja på mina presenter...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att du fick den fina presenten just idag när du verkade behöva den som bäst. Tack för dina fina kommentarer på min blogg, jag blir jätteglad!
/makiato

Strömming sa...

Varsågod!! Kul att du gillade den! (kunde nästan förstå det innan när jag läste kommentren om den andra väskan i samma tyg på min blogg :) )

♥ Medea ♥ sa...

Du är verkligen om dig och kring dig =) Tjusig väska.
Skicka din adress till [mindotterojag (at)gmail (dot)com] så kommer det ännu ett litet paket inom 365 dagar...

tavelhus sa...

Tack för fina kommentarer på min blogg! Tyget är så fint på din nya väska!
/m

Kottekott sa...

Oh detta fantastiska tyg...har själv använt det till kjol!