torsdag, juli 17, 2008

Flyttkort

Nu har Magnus Metare flyttat in i min bil. Han tycks kunna sköta sig där, för när jag körde till stán satt han lugnt och stilla hela vägen. Det kan i och för sig bero på att han är fastsatt med en bit kardborre i rumpan så att han inte ska glida omkring, men ändå...
På min lilla shoppingrunda blev det inhandlat lite garn. Mannen betalade så det gällde att passa på. Funderar på om jag ska vara med på OS-stickningen, men har inte riktigt bestämt mig än. Tänker på saken!
Tillägg: Det fina med OS är att man kan smyga undan till en lugn vrå och njuta av sitt handarbete i ensamhet när sportfånarna sitter i tv-soffan och kommentar hur deltagarna skulle ha eller inte ha gjort... Och ingen saknar en =)!

5 kommentarer:

Janette Millbom sa...

tänkte väl det skulle komma en sådan... :-) Känner iofs för att bojkotta det...

Strömming sa...

Magnus metare är jättesöt! Virkar du på frihand eller efter mönster??

Strömming sa...

Tack för länken, hade jag scrollat lite längre ner hade jag hittat den själv ser jag nu! Hihi. Ska genast åka ner på stan och inhandla lite garn, den är ju bara för söt!

Anonym sa...

Åh, vad jag gillar Magnus!

Marie sa...

Vad fin han blev - Magnus Metare! :)