tisdag, november 12, 2013

Vid Vätterns strand

När det är stick-event är det vara fullt upp för Myggan och mig och någon tid för att njuta av omgivningarna brukar det inte bli, men år hade jag dock lovat att visa hur man kan göra rosor av lönnlöv. Det gav ett bra tillfälle för att ge sig ut och gå en liten runda.
Vätterns bjuder bla på branta sandbankar, sten- och sandstränder. Vid Munkaskog är det branta stränder som ibland avslutas med en smal stenstrand. Jag tror faktiskt inte att jag har varit här nere sedan jag var barn... det blir liksom inte av.
Tittar man i nordvästlig riktining ser man Visingsö.
Mot norr ...
och mot söder.
Mot botten.
Finaste Myggan!

2 kommentarer:

Sjömans-Elin sa...

Menar du att man kan gå utanför huset mer än till parkeringen?!?! :/

Myggan sa...

Det kan man. Har jag hört. För tanten med dubbelhakan på bilden kan iiinte vara jag. =)
/Anna