torsdag, maj 06, 2010

Vinnaren är utsedd

Tack alla som ville vara med och fira med mig! Många av er "känner" jag redan, men det blev också massor av nya bekantskaper. Vilka fina bloggar ni har! När jag hade sållat ut några dubbletter var det hela 102 som ville vara med på utlottningen. Anna hade en så kul metod att dra lott så jag härmade henne. Jag ropade på mannen i mitt liv: -Säg ett nummer mellan 1 och 102. Han sa 65 som är Maria F som ville ha en grön väska.
Eftersom det var så många som ville vara med beslöt jag mig för att tillverka 2 priser till. Lillebrottar'n valde nummer 101 som är Ritva. Hon får en bra-att-ha-påse. Storasyster valde nummer 32 som är Tina med bloggen Tootitosh. Hon får en nålbok. Grattis! Maila mig era adresser som kommer vinsterna som ett skott.

6 kommentarer:

Myggan sa...

Lyckliga vinnare! Vilken tur att jag redan har en väska.
/P-K

Maria i Falkenberg sa...

Vilka lyckostar! Nu väntar jag på att web-shoppen öppnar så att man kan få beställa en väska!

Lillemor i Hummelsta sa...

Jättegrattis till vinnarna!! Nu ska jag slicka mina sår och försöka inse att jag får leva utan frisky frogväska

miastick sa...

Lyllos vinnarna! Finfina priser :)

Efwa sa...

Grattis till vinnarna! De är verkligen superfina.

Moan sa...

Gratulerer til alle heldige vinnere!
Ha en flott helg!