torsdag, maj 13, 2010

Award x flera

På sista tiden har jag fått flera utmärkelser utan att vare sig tacka eller skicka vidare. De betyder väldigt mycket och jag blir både stolt och glad när andra gillar och inspireras av det jag gör. Tusen tack, vad goa ni är!
Why keep to one project och Skräddardotter.
Katten i garnet och Medeas värld.
Jag skickar dem vidare till alla er med fantastiska
bloggar som inspirerar mig!
-
Några sanningar om mig:
1. Jag är den störste skåpätaren som gått i par skor.
2. Jag har en snabbkurs i skoghuggarutbildning och motorsåg.
3. Jag älskar mitt arbete och alla de fantastiska människor jag möter tack vare det - stora som små.
4. Sushi är det bästa jag vet.
5. Jag flyttade in hos min man ca 1½ månader efter vår första date (på Anderstorps racingbana). Det var för snart 22 år sedan, men han är fortfarande mina stora, fantastiska kärlek.
6. Jag dricker gärna 1 stort glas rött eller 2. Helst rioja eller merlot.
7. Varje år i augusti längtar jag efter surströmming och mandelpotatis.
8. Jag är beroende - av kanel.
-
Jag har också varit riktigt dålig på att lämna kommentarer hos de bloggar jag besökt. Det betyder dock inte att jag inte läser ALLA er inlägg. Jag missar inte ett enda och det är ofta, ofta hos er jag finner min inspiration. På sista tiden har jag dessutom hittat hem till en massa nya bloggar som ännu inte hamnat i min blogglista (men ni finns bland mina favoriter). Tack för att ni bloggar!

2 kommentarer:

skapa och inreda sa...

Vad kul att hitta en till som är beroende av kanel:) hi,hi.. Jag kan inte leva utan kanel äter det på havregrynsgröten varje morgon:)
Ha en trevlig kväll/Annika

Myggan sa...

Tack för ett gott dygn. Vi hann nästan hem till "Så ska det låta". =)
Säg till när det blir surströmmings-skiva. Jag tackar aldrig nej till de små läckerheterna.
/Anna