torsdag, april 05, 2012

Blåkulla - here I come

Väskan är fullpackad med diverse garn, mönster, stickor och annat som kan behövas när man vill skapa. Nu ska jag bara ut och valla kvasten och se till att startbanan är röjd från grenar och annat. Vi ses väl där?
Idén med en verktygsväska att ha diverse garnrelaterade saker i har jag fått från finaste Sunna. Min fick jag i julklapp av mannen inköpt på Jula. Den är helt oslagbar med alla fack att stoppa småsaker i och stadig utan att säcka ihop om den inte skulle vara fullpackad (händer aldrig). Det finns flera varianter som går att stänga helt, men jag gillar att se vad jag har med mig.
GLAD PÅSK alla góa läsare!

9 kommentarer:

Myggan sa...

Nu när jag ska packa ner mina stickningar så känner jag att det är just en SÅN väska som jag saknar.
Vi syns på Blåkulla!
/Syster Yster

Sunna sa...

jag rodnar av finaste sunna, stor påskkram

Rät&Avig sa...

Då syns vi!
Väskan ser ut att vara gjord för en stickare!
Glad Påsk!
/Ann-Britt

Linda sa...

Så smart med verktygsväska! :) Glad påsk önskar jag dig!

myzpyz sa...

påskpuzzar från mig!
kom just hem från Blåkulla :)
verktygsväska ska jag skaffa, vilket år som helst *flinar*
har juh sett hur fiffig den är!

Pysselfarmor sa...

Glad Påsk!

Emilia sa...

Vilken smart väska! Glad Påsk!

Efwa - Medea sa...

Supersmart förvaring! Vem vet, det kanske blir en sån till mig också.
Hoppas att din Påsk blir underbar.

Maria sa...

Mycket bra stickväska!