söndag, augusti 22, 2010

Tävling

För ett tag sedan passerade mitt räkneverk 81 000 besökare och det måste givetvis firas. Problemet är att jag inte vet vad jag ska ha för vinst. Men, idag tog jag beslutet att det får bli en överraskning. Vinsten är en tygpåse fylld med lite smått och gott. Lämna en kommentar på detta inlägg t o m 3 september så drar jag en vinnare. Har du blogg kan du länka hit, men bara om du vill. Du behöver inte ha blogg för att vara med, men är du anonym behöver jag en mail- eller postadress. Lycka till!
I köket har vi ett hörnskåp där jag har lagt beslag på underskåpet. I det förvara jag allt, nästan. =) Här finns trådrullar, saxar, lim, pärlor, tänger, påsar, burkar med massor av bra-att-ha och mycket, mycket annat. Inte så bra ordning kanske, men jag vet (i stort sett) vad som gömmer sig där. När jag tillverkar vinsten får jag säkert nytta av både det ena och det andra...

92 kommentarer:

Sara sa...

Grattis till alla besökare! Spännande med ett överraskningspaket :) Jag är gärna med och gör ett försök att vinna!

Anna-Maria sa...

Grattis till alla besökare! Kul att se vad du gör och filurar med!

Linn sa...

jag vill gärna vara med:D ha det fint!

Myssel sa...

Vilken spännande utlottning! Jag vill gärna vara med.

Call design sa...

Grattis och tack för all inspiration du ger oss läsare!

Anonym sa...

Hej och grattis!

Jag vill gärna vara med och försöka att vinna ditt överraskningspris.

Kram EvaA
eva_birgeraxelsson@hotmail.com

Eva i Halmstad sa...

Hej på dej Karin och Grattis till alla besökare.
JAg vill väldigt gärna vara med i din utlottning.

Må gott
Eva.

Iréne JB sa...

Själv är jag uppe i ca 440 besök enligt google analythics... Grattis till alla besök! Och att vara med i en utlottning med hemligt innehåll låter ju bara hur spännande som helst.

Lotten sa...

Oj, vad spännande med överrasknings-vinst! Klart att jag vill vara med ;-) Grattis till alla besök oxå!

Kraam Lotten

Maj-Len sa...

Jag vill också vara med. Trevligt med en överraskningspåse!

mlaymark@gmail.com

Anonym sa...

Hej klart man vill vara med ....man kanske har turen med sig ....hälsningar Marie
marre71@hotmail.com

miaring sa...

Det här var ju hur kul som helst, ett överraskningspaket! Speciellt när du har frestat med överskåpets innehåll, hihi.
Kram Mia

miaring sa...

Hörnskåpet, menar jag, såklart.

Stina aka snigelen sa...

Om du syr tygpåsen själv vill jag också vara med i utlottningen! Allt du gör ser ju fenomenalt ut :)

fante sa...

Klart jag vill vara med :-D

The Knitwit sa...

Åh! Vilken trevlig grej! Jag vill gärna vara med jag också!

Anonym sa...

Grattis till alla besökare, du har en inspirerande sida! Hoppas du haft en bra sommar och får en bra start på det nya läsåret!

Just det, jag vill gärna vara med och tävla!

Kramar Angelina

ellenkantarellen sa...

Yippieeeee! Tävling, jag vill vara med och tävla om din din spännande överraskningspåse!

Ida sa...

Grattis till alla beök och tack för all fin inspiration jag får från din blogg. Vad roligt med överraskninspaket, det vill jag gärna vara med och tävla om!

Therese sa...

Jag älskar överraskningar, klart jag vill vara med!

Unknown sa...

Stort grattis till besökarantalet och visst vill jag vara med i tävlingen. Spännande skåp ;-).

Marias garnhändelser sa...

Spännande med överraskningstävling, vill gärna vara med:-)

Myggan sa...

Jag tar en rövare och hoppas att även systrar får vara med i lottdragningen. =)
/Anna

J sa...

Hej
Du är inte ensam om att ha ett sådant där skåp.Tror tom att mitt är värre.Men som du säger man vet vad man har,på något konstigt vis

Lillys stick o syhörna. sa...

Vill också gärna va med. Hoppas
på tur.

Unknown sa...

Grattis till så många besökare! Är gärna med i tävlingen. jag vinner aldrig något men det är kul att försöka.

miastick sa...

Grattis till alla besökare! Det är din blogg verkligen värd, så fina saker som du gör, inspirerande! Jag hoppar gärna på din tävling :)

anna sa...

Jag vill också vara med! Hittade din blogg via din systers.. Systerslöjdande är inte dumt!

annaknut@hotmail.com

Anonym sa...

jag är med =) håller tummen =)
måste säga med att snyggare cykel får man leta efter!!

Y sa...

spännande! grattis till alla besökare och hoppas jag vinner ;-)

Kosmos sa...

Jag vill vinna :-)
Haha, helt oväntat att se ett sånt skåp hos dig med tanke på hur välstädad du lämnat slöjdsalen till mig.

Maria L sa...

Ok, chansen att vinna ett sånt paket vill man inte missa!! Förstår att du har många som tittar in till dig, en favorit-blogg hos mig iaf!!

Maria Lindström

maijjus@hotmail.com

ki sa...

Grattis till alla besökare! Jag vill väldigt gärna vara med i utlottningen!
Kicki

Niwin sa...

Oh jag är gärna med, spännande med ett överraskningspris :D Jättefin blogg också, ska genast bli följare :)

Mikaela sa...

Jag vill gärna vara med och tävlga :) Tycker om din blogg, är in nu som då...

Maria i Falkenberg sa...

Grattis! Jag hoppas på vinst!

auriorai sa...

Grattis!

Jag vill också vara med och tävla. Tack så mycket för en bra och inspirerande blogg!

/Rebecca

Efwa - Medea sa...

Jag vill också vara med i ditt överraskningslotteri!

Pernilla sa...

Jag är gärna med och tävlar. Spännande med överraskningspris.

elisabet sa...

Överraskningar är ju hur kul som helst. Så räkna med mig.

Anita Tørmoen sa...

Dette blir jo spennende:)

Eija sa...

Tävlingen... jag vill också vara med.
Hälsning från Kälviä

Timeout sa...

Grattis till så många besökare! Det är ju inte så konstigt så snygg som din blogg är. Extra spännande också med en överraskningsvinst.

Emmas dagar sa...

Det låter ju jättespännande med en sådan vinst! Jag vill vara med!
Grattis till så många besökare :-)

Anna-Snoddas sa...

Grattis till alla besökare! Vilken spännande tävling, den kan man ju inte missa! :)

Susilull sa...

Grattis till alla besökare!
En påse med spännande saker i - vem vill inte vinna det!

Ha det gott!

Elsas Stickeri sa...

Vill gärna vara med och tävla! :) Länkar på min blogg också :)

Anonym sa...

Hej vill gärna vara med i lottdragningen
alltid lika inspirerande att läsa både din och din systers blogg Ewa
ewa.lo@telia.com

Annelie sa...

Grattis till de många besökarna. Det är tydligen betydligt fler än jag som troget hälsar på.

Inge sa...

Grattis till besöksantalet. Skulle vara kul att vinna påse med hemligt innehåll. Har förstås länkat till din tävling: http://nallepuh.blogspot.com/2010/08/tavling-hos-frisky-frog.html
Ha det bra!

Anette sa...

Grattis! Klart man vill va med på en så spännande tävling.

Anonym sa...

Grattis till alla besökare.....klart man vill prova och vara med i utlottningen ....hälsningar Marie
marre71@hotmail.com

Anonym sa...

Vill gärna vara med och tävla. Spännande med överraskningspaket.
Lena
the_door_to_me@hotmail.com

Skräddardotter sa...

Men kära nån vad många som vill vinna! Men jag hoppas ändå på tur.

Sude sa...

Klart jag vill vara med :)

Bettan sa...

Klart jag oxå vill vara med och vinna! Hoppas på tur. Kram sytanten

Cecilia sa...

Hemlig påse verkar kul, jag vill vara med! Grattis till alla besöken!

Stickenickan sa...

Grattis! Så spännande, jag vill vara med i utlottningen!

tilda sa...

Hejsan Frisky Frog! Spännande med alla tävlingar som finns att delta i. Hemliga vinster höjer intresset,jag vill absolut vinna din hemliga påse!!!H. Tilda

Fiff sa...

Ohh, jag vill gärna vara med! Spännande :-) Diggar din cykelkorg förresten!

Erica Bessant sa...

Klart att man vill vara med i ditt överraskningslotteri! Grattis till så många besökare också!

Veronica sa...

Grattis till alla besökare. ett överraskningspaket kan man ju inte låta bli att tävla om =)

Sunna sa...

Åh så spännande, klart jag vill vara med

Anonym sa...

Grattis till alla besök på din sida ! Så kul!
Jaa, jag vill gärna ta chansen att var med i denna trevliga utlottning !/ Ingrid

Saras pyssel sa...

Jag vill gärna vara med och tävla! Spännande med en "hemlig" vinst! :-)

Ylva sa...

Hej!
Jag vill också vara med i utlottningen. Skojigt med en riktigt hemlig vinst. Det verkar finnas mycket smått och gott i dina gömmor så den som vinner får sig säkert något riktigt spännande!

j´shörnan sa...

hej grattis till så många som har tittat in hos dig jag hoppas komma till samma antal besökare som du ha det bra
jag vill också vara me i utlottning

Trollis sa...

Oh, vad roligt! Överraskningar är bland det bästa jag vet! :)
Så jag är gärna med och tävlar! ^^

mail: lady__of__night@hotmail.com

//Trollis

Mari sa...

Oj, vilket spännande pris :) Jag vill absolut vara med och tävla!

Carin@Ullhärvan sa...

Grattis till så många besökare! Klart jag vill vara med i utlottningen!

Anonym sa...

Spännande skåp..
Vill gärna vara med,,
mvh
Doris
vivdor@hotmail.com

Monica sa...

Grattis till så många besökare! Jättespännande med hemlig påse, jag vill gärna vinna!

Helena sa...

Till en härlig tjej med en härlig blogg från en anonym som tittar in ibland! Jag har ingen egen blogg, kollar därför in en massa andra bloggar, varav denna är en av de bästa! En kram från en annan virkare, Helena (helenadahlbom@hotmail.com)

Jez sa...

Jag gillar överraskningar och vill ta chansen att vinna

Jessica
sangpedagog(at)gmail.com

LenaL sa...

Grattis till alla besökare! och åh, så spännande det låter med ett överraskningspaket! Det skulle vara kul att vinna.

Ha det så jättegott!

Eva S sa...

Grattis till många besökare.....och naturligtvis vill jag också vinna överraskningspaketet!

Anonym sa...

Hej!
Tänk vad tiden går, det var ju
inte länge sedan du startade din sida. Vad tänkte du då? Kunde du tro att det skulle bli så många som skulle titta in?
Grattis!

Paket är det bästa jag vet!
Vänliga sensommarhälsningar
Annika Gustad
a9qa@hotmail.com

Sanne sa...

Jag gillar överraskningar så jag vill naturligtvis vara med!

Linnéa sa...

Klart jag vill vinna - jättespännande med hemlig vinst ju! :)
Tack för en fin blogg!
Kram

linnea_soderlund(snabela)hotmail.com

metamorphosis sa...

Spännande med så många besökare och spännande med utlottning av överaskning!!

Klart jag vill vara med! :-)

Anonym sa...

Är gärna med i din tävling. Hittade precis din sida men jag kommer tillbaks!

//Jonna
arnoldssons@yahoo.se

Anonym sa...

Grattis till så många besökare! Förstår varför, för det är så kul att se vad du hittar på:)
Kram!
(Har ingen blogg men väl en adress... anna-karin.persson@oktv.se)

Marie sa...

Jag vill också var med i utlottningen

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med i ditt lotteri. Har ingen blogg än men snart/Marie
marie.thelander@hotmail.com

Anta sa...

Grattis till alla besökare som du har och haft på din blogg. Jag är gärna med och försöka ett överraskningspaket. Fortsatt lycka till med din härliga blogg.

Anonym sa...

Grattis Grattis. Jag förstår att jag inte är ensam om att titta in till dig stup-i-kvarten. En så inbjudande blogg är det lätt att fastna för. Självklart vill jag vara med i din utlottning.

charlotte.bylund@sjobodenalltifisk.se

Mia stickar sa...

Visst vill jag vara med! Spännande!

StickochVirka sa...

Klart jag vill vara med och ha chansen att vinna ett paket. Har ingen blogg - ännu...

/Carina

Inger sa...

Hej och grattis till så många besökare på din blogg.
En sådan spännande tävling vill man ju gärna vara med i!
grettve@live.se

Fröken Rimme sa...

Ojojoj! Såklart vill jag vara med i dragningen och grattis till alla besökare!

LadyNight sa...

Vad spännande och grattis till alla besökare! Vill gärna vara med i din tävling :) Länkade från min blogg också.

/LadyNight
http://pysselstund.blogspot.com

Anonym sa...

Grattis. Det är en mysig och inspirerande blogg du har
ullabritt7@hotmail.com