lördag, november 07, 2009

Lammull

Igår var det stickcafé på Stålboms i Falkenberg. Vem som helst kan komma mellan 3 och 6 udda veckor. Jag har varit upptagen nästan varje gång sedan vi började igen efter sommaruppehållet så det var kul att det blev av i går. Efter en tuff vecka på jobbet var behovet av likasinnade större än vanligt. Några av damerna har jag saknat extra mycket.
Kolla vilken fin present jag fick av en nöjd Stickevent-deltagare. 600 meter fantastisk grön lammull (som kanske, kanske blir en Swallowtail) och en påse med godbitar från Tre systrar (redan uppätna). Chokladen är inhandlad i Falkenberg, men garnet gissar jag är köpt i Åhus.. Tack snälla, snälla Maria.
-
Syster Yster: Det finns en påse till dig också.

4 kommentarer:

Sunna sa...

Vilken underbar paket

MiA sa...

Yummie!

Myggan sa...

Vilket paket! Hon är väl för gullig. Jag tror att vi ska ha stick-event lite oftare. ; ) Ge henne en kram nästa gång ni träffas.

Tant Kofta - Lotta Blom sa...

Det garnet har en riktigt snygg grön färg.
Med hej fr. Koftan