onsdag, juni 24, 2009

Kool Aid

När jag och syster Yster var på Grötö testade jag Kool Aid, men blev inte så nöjd med resultatet. Men, skam den som ger sig så jag testade en gång till. Färgade Järbos 1-trådiga Gästrike med Lemon-lime (grönt) och Grape (lila) som jag köpt på KarmaGarn/Garnhärvan.
För att göra det enkelt färgade jag halva härvan i respektive färg (förutom på några ställen där jag råkade slabba). Vet inte riktigt om jag blev så värst nöjd den här gången heller, även om det blev bättre än förra försöket. Kanske blir det bättre uppstickat...
Även om färgerna blev mesiga, kolla vilka häftiga rutor det blev när jag nystade det.
-
Nästa inlägg blir ett mönster på något sommarrelaterat...

1 kommentar:

Kristina sa...

Väldigt snyggt nystan! Det blir spännande att se det i stickat.