söndag, september 21, 2014

Fruktsallad

Nu på lördag är det "Dags att sticka upp". Som vanligt är det en hel del som ska förberedas och som vanligt är jag sent ute - väääldigt sent. Jag ska hålla kurs i sockstickning och dessutom ska Myggan vara med och sälja våra garniga tillbehör. Garnkassarna till dem som ska vara med på kursen är klara, men allt det andra...
Nya markörer är i alla fall klara. Denna gång föll jag för "fruktiga" pärlor av fimo. Gladmarkörer sa någon. Om nu bara mina elever kan försöka uppföra sig den kommande veckan så jag slipper medverka i möten om enskilda elevärenden på eftermiddagar och kvällar så ska jag nog få till lite mer nytt i Frisky Frog´s bod också. Ses vi på Katrineberg?

2 kommentarer:

Ullfull sa...

Synd att man inte bor på fastlandet... Ni får ha det så kul! / Kram

Efwa - Medea sa...

Wow, vilken härlig fruktsallad