torsdag, juni 23, 2011

Tvillingar

Ni kanske har läst hos Myggan om intervjun för tvillingföreningens tidning. Vilken ära att få berätta om tillvaron som en med en levande spegelbild. Jag fick i uppdrag att scanna bilder från våra tidiga år som ska vara med i reptaget. 
Bara måååste få visa bilden på 2 knubbiga, blivande stickerskor. Jag gissar att vi är ca 14 månader (vi fyller i slutet av maj och vi är ju sommarklädda). Vem som är vem vet jag faktiskt inte, men kanske kanske att det är jag till vänster...
Tillägg: Mamsen vet bättre, det är jag till höger.

7 kommentarer:

Maria sa...

Det ska bli kul att läsa den, vi får nämligen den tidningen.

Härlig bild! Det är inte lätt att se på bilder ibland vem som är vem. Vi har några bilder från när pojkarna var små där vi faktiskt inte vet vem som är vem på bilden. Man känner sig inte jättebra som förälder när man inser det. ;-)
Nu är de inte så lika längre (tycker vi då) så nu skulle vi inte ta fel.

Det måste vara härligt att ha en tvilling, när jag ser hur kul mina pojkar har det så önskar jag att jag själv hade haft en tvilling.

Efwa - Medea sa...

Vad söta ni är!!

LADY JEN sa...

Vilken söt bild!!

Myggan sa...

Visst var vi söta. Jag skulle gissa tvärtom. =)
/Anna

myzpyz sa...

men jeeez va söta ni var och är :)

man får väl ta del av artikeln på något sätt *hoppas*
kan man köpa tidningen? isåfall måste ni hojta så jag vet när jag ska börja leta :)

kraMyz

Maria i Falkenberg sa...

Vilka söta flickor! Visst är det kul med gamla bilder?! Jag har blivit sååå nostalgisk på sista tiden.

Sanna T Sköld sa...

Har också upplevt detta med spegelbild. Har döttrar där den ena vid 2 års ålder sa till syrran att hon kunde kolla på henne så behövde hon inte bli upplyft till spegeln. Då har man förstått att man är lika.

Kul att se er som små.