torsdag, juni 17, 2010

Hon kom, hon sågs, hon segrade...

Det var så min chef inledde sitt tal när jag avtackades efter 3 terminer på Hålabäcksskolan. Jag kan inte påstå att jag kände mig som en segrare när jag i går eftermiddag för sista gången stängde dörren till "min" slöjdsal. Det var inte helt lätt att hålla tillbaks tårarna (ni som känner mig vet vilken lipsill jag är). Där har varit många, härliga möten med elever och personal som gett mig energin att jobba. En STOR kram till er alla! Slöjdsalen är städad och jag hoppas att Kosmoskatten ska trivas lika bra som jag gjort när hon kommer tillbaks.
Lite av allt det fina jag fått!
Något som inte är sorgligt är att min stora höna tog B-körkort i går (A hade hon innan). Vi firade med fiskplanka på Varbergs värdshus. Wohoo, du är bäst M!

4 kommentarer:

Sunna sa...

Usch vad sorgligt, vad ska du hitta på nu?

Kosmos sa...

Med det arbetet du lagt ner på slöjdsalen kan jag inget annat än trivas :-) Du har varit en fantastisk vikarie!

Myggan sa...

Var inte ledsen det finns andra slöjdsalar som också är i behov av 5S. =)
Körkort precis lagom till sommaren. Vart tog den lilla hönan i jordgubbsmössa vägen? Krama och gratta från moster. Nu kan hon få köra på oss heeela sommaren. =)
P-K

Skräddardotter sa...

I VArberg! Du skulle hälsat på mej =)