söndag, februari 08, 2009

4 eller 6

Jag har fått flera utmaningar från bl a Raggmunk och Annas alster att visa en bild från mitt bildarkiv. Någon har sagt bild 4 i mapp 4 och någon annan bild 6 i mapp 6. Eftersom jag inte kan bestämma/vet vilken jag ska publicera visar jag båda.
I mapp 3, 4 och 5 finns det bara brottarbilder. Bild #4 i mapp 4 visar lilla hönan med sin motståndare i fallhotande läge. Det ser ut som om domaren precis klappar i mattan och på så sätt visar att röd brottare vinner. Om jag inte minns fel är det på Mälarcupen i Västerås i höstas.
I mapp #6 har jag bilder som jag tog på hönorna strax innan jul. Det skulle bli en julklapp till min älskade. Många bilder blev det för tjejerna var väldigt fnissiga den dagen. Efter lite klipp och fix i Gimp blev det så här. Väldigt fina flickor tycker jag...