måndag, oktober 06, 2008

PIF-presenter

Jag skäms! När jag letade efter adressen till Ladyjen för att kunna skicka vinsten till henne hittade jag någonting mer. På samma ställe som adressen låg halvfärdiga PIF-presenten och adresserna till de som skulle ha dem. Jag svär på att jag trodde att de redan var levererade. I minnet kunde jag till och med komma på när jag hade gjort det. Hur gick det till? Jag ber tusen ggr om ursäkt, men nu är det gjort i alla fall. Jag valde att göra likadana saker till alla 3, ett virknålsfodral och en liten påse för godis, nötter eller annat. Jag har en bredvid symaskinen så slipper jag ha en stor papperskorg att snubbla över. Trådar tar ju inte så stor plats. Eftersom posten tycks ha gjort sitt bloggar jag dem.När man kollar in bloggen som Okey då har ser det ur som om hon gillar grönt. Det gör jag också och grönt är superskönt.
Fröken Elsas virkblogg ser ut att gilla rosa och rosor. En romantiker kanske och vem är inte det?

Varför jag valde blått till Ladyjen vet jag faktiskt inte. Förmodligen var det så att det var mycket blått och turkost på hennes blogg just i juni, juli. Jag var väldigt blå innan jag blev grön.

3 kommentarer:

LADY JEN sa...

Tack snälla Carin för den fina PIF- presenten. Jag som hoppades så att jag skulle få just ett virknålsfodral, och så var det de!!
Tack än en gång...

Kramar

Janette Millbom sa...

Men inte ska du skämmas heller! Det var ju inte bråttom eller nåt. Och jag blev sååå glad för min, den passade perfekt. Det blir inga nötter utan istället stoppade jag ner senaste strumpstickningen som du kanske såg :-)

tack återigen :-)

/janette

Marie sa...

Jag har precis skickat ett mail till dig och tackat för de fina presenterna, men vill ändå tacka här också! Jag blev jätteglad när jag hämtade posten igår och öppnade mitt paket! :)
Rosor och rosa passar mig perfekt! :)
Virknålarna är på plats och i den fina påsen ska jag ha mina pågående virkprojekt :)

Kram Marie