fredag, oktober 03, 2008

Fredagspost

När jag kom hem i dag låg dessa i brevlådan - jag älskar snabb postgång. Visst är de fina? Jag har inte testat mullbärsilke innan så det ska bli kul med något nytt. Det är inte riktigt min färg även om det är grönt, men jag tänker blanda in något mer så blir det rätt. Det lutar nog åt en sjal eller halsduk...
I morgon är det brottartävling i Skåne. Det blir alltid långa dagar när det är tävling så gissa om jag tar med mig 1 eller kanske 2 sticken. Det brukar passar bra att jobba med något av alla ufon jag har.
På söndag ska jag och stora hönan på kurs. Vi ska göra en provdocka med personlig och perfekt passform. Vet inte så mycket om den än förutom att man ska ha favvo-bh'n på och strumpbyxor som man inte är rädd om. Fortsättning följer.

3 kommentarer:

Janette Millbom sa...

åh vad det ser vackert ut :-) garnet asså...

Kristina sa...

Frestande garn, verkar det som... Vad gör man på brottning när man inte brottar själv? eller gör du det??? Är det din man eller någon annan i din familj som brottar? Spännande i vilket fall. Jag känner ingen inom den sporten.

Myggan sa...

Hm, jag ångrar att jag inte anmälde mig till kursen. Du får väl ha kurs med mig sen =)