måndag, oktober 03, 2011

Kommer ni ihåg

... Cajsa Cat? Det kom en hälsning från hennes nya ägare - Oskar. Eller, egentligen var det från Oskars mamma. Oskar är 7 månader, gillar att suga på Claras fötter, hjärt-opererades första gången bara några dagar gammal och nyligen gick han igenom ytterligare en hjärtoperation. Tänk vad en liten människa kan råka ut för. En del får utstå så mycket och mina tjejer som inte ens brutit en tumme... Vilken tur att vi har den sjukvård vi har så att barn som Oskar får den hjälp de behöver.
Jag virkade mina bidrag till Hjärtekatten bara för att det är roligt, men jag måste erkänna att det värmde lite extra när hälsningen från Claras nya familj damp ner i mailboxen.
Lycka till i livet Oskar!

4 kommentarer:

Pernilla sa...

Så roligt att få veta vem som fått din Hjärtekatt.

skapa och inreda sa...

Det kniper till i mitt hjärta när jag läser ditt inlägg.
kram Annika

Garnhumlan sa...

Roligt att du delar med dej! Fin berättelse!

Sunna sa...

så kul att få ett svar, hoppas verkligen det går bra för Oskar