onsdag, oktober 28, 2015

Ordning på Ravelry

Jag har tänkt ett tag att jag skulle vilja lägga in alla mina stick- och virkprojekt retroaktivt på Ravelry. Visst jag insåg ju att det kommer att ta sin lilla tid, men att ha dem samlade där skulle blir mer överskådliga om man jämför med bloggen... 

Att det tar tid är bara förnamnet. Jag började att lägga in dem som jag glömt under året härom kvällen och nu har jag nog tänkt om. Ha ha. Det tog större delen av kvällen och halva natten... Hur lång tid skulle inte det ta att länga in alla från åren som gått? Jag är inte säker på att det är så viktigt att ha alla mina projekt på Ravelry.

2 kommentarer:

Iréne JB sa...

Känner igen tanken, men hos mej har det aldrig kommit längre än till just en tanke. Och efter att ha läst dina reflektioner så tror jag att det får stanna vid just en tanke. Lycka till med att lägga in dina projekt.

Ullfull sa...

Nä tillbaka blir nog för mycket... Prova med härifrån och framåt! / Kraam