torsdag, oktober 17, 2013

Packar

Det sista ska packas idag. Som vanligt är det svårt att bestämma vilka stickningar som ska med så jag har plockat med lite av varje. Att jag lägligt - NOT - har blivit sjuk och har varit hemma i 3 dagar gör inte hjärnkontoret klarare.
Jag har kollat checklistan hur många gånger som helst, men jag kommer säkert att glömma något i alla fall. =/ Men vad gör väl det, nu är det äntligen dags. Imorgon kväll anländer de första gästerna till Munkaskog och sen har vi en härligt garnig helg framför oss. Tjohoo!!!

12 kommentarer:

Ullfull sa...

Åh vi sitter i Kinna på McDonalds! Längtar till imorgonkväll!! Äntligen! / Kram

Annefrid sa...

Själv ska jag ladda upp med städdag i morgon - sedan är det dags igen!

Emmas dagar sa...

Jaaa!
Krya på dig!

Missen sa...

Här är det också packat, ska bara överleva en dag till på jobbet/ marie

Otaliga projekt sa...

Yes! Äntligen är det dags!
Man kan väl aldrig packa med för många stickningar....

Iréne JB sa...

Hoppas på att du känner dej bättre så att du orkar prata och sticka riktigt mycket!

Susilull sa...

Krya på dej! Ni får garanterat en härlig helg!

Sjömans-Elin sa...

Checklista? Packa? Planera? Öh, jag tror att jag missat något. Det står sju lådor garn i hallen och väntar, men det är ju bara sånt jag inte tänkt använda själv...

Hoppas du kryar på dig tills i morgon. Jag har varit krasslig jag med, men det har inte brutit ut och jag tänker inte låta det göra det förrän tidigast söndag kväll heller, så det så!

miastick sa...

Jag har inte alls packat än- det hinner jag imorgon! :)
Ska bli kul!

Metta sa...

Har inte heller packat ännu, bara planerat vilka stickningar som ska med.
Längtar så till lördag :)

Cicci H sa...

tack tack för helgen! :-) Men jag glömde skriva i gästboken

Cicci H sa...

tack tack för helgen! :-) Men jag glömde skriva i gästboken