onsdag, oktober 23, 2013

Packar upp

Vilken helg det blev! Tjohoo! Någon måste arrangera och någon måste fixa med mat, men framförallt behöver ett stickevent härliga garn-nördar för att det ska bli riktigt bra. Gissa om det kom många härliga sticknördar. Jorrå - 48 mysiga, glada, garntokiga stickerskor som förgyllde vår helg! Jag har inte riktigt packat upp allt än, men i morgon kommer mannen hem igen så jag får nog ta tag i alla kassar och väskor nu...
 Shoppat loss gjorde jag väl inte riktigt, men lite blev
det av allt det fina som fanns till salu.
 Efter 3 år köpte jag till slut egen Jeaba-färg!
Så mycket fina presenter att man nästan skäms.
 
Tack ALLA för en superduper-härlig helg!

3 kommentarer:

Myggan sa...

Visst är vi bortskämda! Massor av fina presenter och nååågra fina köp.
Idag har jag nog lyckats plocka bort de allra sista resterna ifrån helgen.
/Syster Yster

Emmas dagar sa...

Tack själva!
Vi hade också en superduperhärlig helg!
/Emma o Barbro

Missen sa...

Jag hade också en super helg/ kram