måndag, juni 20, 2011

Sommarlov

Wohoo, nu är det sommarlov fram till 11 augusti. Gissa om jag har längtat? En del kollegor tycker att man ska säga att man har semester och tar ut inarbetad arbetstid. Jag gillar rätt och slätt sommarlov. Idag gjorde jag det sista jag hade planerat att få klart innan ledigheten. Det innebär bl a att jag har flyttat min arbetsplats (skrivbordet) till ett tystare rum där bara slöjdlärarna sitter. Gött!
De här fina blommorna fick jag av flickorna i min klass, 7P1. Eftersom jag var ledig på avslutningsdagen framför jag ett stort TACK här på bloggen. Ha ett riktigt skönt sommarlov! När vi kommer tillbaks till Varla är det nymålat i träslöjdssalen, golvet nyslipat, nya hyvelbänkar har anlänt och en del nya maskiner. Dubbelt wohoo!

1 kommentar:

LADY JEN sa...

Härligt med sommarlov!! Och härligt med nya maskiner i salen när du kommer tillbaka till hösten!
Kramar