söndag, september 27, 2009

Utmärkelse

Från både Garnhumlan och Missen skapare har jag fått en utmärkelse. Tusen tack! Det är alltid roligt när andra uppskattar det jag gör.
Med utmärkelsen följde en uppmaning att berätta 10 saker om sig själv. Okey, här kommer de:
1) Bor 15 minuter från Ullared.
2) Efter att ha provat en mängd yrken (allt från svinhusförman och traktorförare till lokalvårdare och verkstadsarbetare) har jag äntligen hittat det bästa av dem alla - slöjdlärare för skolans äldre åldrar.
3) Är tatuerad.
4) Favvodjuret är grodan - främst de 11 svenska arterna.
5) Träffade min underbara man för mer än 21 år sedan och tillsammans har vi 2 tonårsdöttrar.
6) Favvomaten är sushi (och jag äter gärna desserter).
7) Brottning är favvoidrotten som tar största delen av familjens fritid i anspråk.
8) Är uppvuxen på landet ca 2 mil nordväst om Jönköping.
9) Min bästis är också min tvillingsyster.
10) Att få skapa med händerna är ett måste för mig.
Utmärkelsen skickar jag vidare till alla bloggar jag läser. Anta den om du vill!

4 kommentarer:

Maria sa...

Kul att läsa mer om dig! Vet ju om att du och Myggan är systrar och har ju tänkt att ni är lika. Nu fick jag ju förklaringen; tvillingar!

Garnhumlan sa...

Kul att du ville svara. Nu vet jag mera. Har du någon favoritgrodart? Jag tror att min är lövgroda.

Mia sa...

Jag gillar grodor jag också, men är inte speciellt kunnig, 11 arter i sverige alltså, borde kanske studera dem lite mera.

Kristina sa...

Nu vet man något mer om dig! Grattis!