måndag, juli 21, 2014

Softar 2

Ja, jag vet! En hängmatta är kanske inte en så nödvändig pryl, men ändå. Vi har inte haft någon på flera år, men suget uppstod efter en sk familjematta. 200 kg ska den klara så kärleken och jag kan ligga i den samtidigt. =)
Precis när den var monterad och klar var han inte hemma så jag har invigt den själv. Skugga i stort sett hela dagen och här längre ut i trädgården fläktar det skönt nästan alltid. Och utsikten går inte av för hackor. Mitt absoluta favorit-trädslag för ögat och jag blir så härligt avslapnad och sömnig...

4 kommentarer:

Myggan sa...

Och grön! Vad annars? Ta med den och kom hit, jag har också några skuggiga hörn med rejäla träd att fästa den i. =)
/Syster Yster

sinneskatten sa...

Det ser alldeles underbart skönt ut!
Själv har jag börjat jobba idag det känns så där.....
Njuut!

Missen sa...

Åh, jag vill också ha en hängmatta!

Tita Carré sa...

Hi, I love your craft, is beauty, I love a colors, I follow your blog, hugs from Brazil, Ah, and I love yellow cats.
Visit my blog - Tita Carré - free patterns crochet