onsdag, juli 03, 2013

Ett skepp kommer lastat

Eller kanske är det så att posten kommer med flyg när den ska till Gotland? I alla fall har jag skickat ett paket dit med bla två väskor. Ullfull ville ha en orange och Gjort bakom knuten önskade en grön. Klart att de får som de vill. =)
Från och med nu kommer mina väskor att vara vändbara. Jag kom nämligen på ett annat sätt att sy dem och på så vis blir alla sömmar lika snygga från båda avigt och rät. Ombyte förnöjer!
När A och P bodde hos syster Yster köpte de en stick-kvarn att ha delad vårdnad om. Personligen tycker jag den där kvarnen är värdelös om man inte kan släppa den med ena handen och givetvis skickar jag med en hållare att spänna fast på bordet till fina flickorna. Sjalnålarna i björk ska P ge bort...
Nästa vecka bär det av till Vrigstad, men sen hoppas jag att det ska bli lite väskor i Boden...

1 kommentar:

Ullfull sa...

Vi är supernöjda!!
Du mästrar inte, kul att lära nytt!!
Hälsa Vrigstad!!
Kramar Anita