torsdag, juni 27, 2013

Ordning och reda

Vad gör ni? Jag städar bland alla mina garn-projekt och lägger in nystan, mönster och annat garntillbehör där det ska vara. Mycket garn är det. Hmmm, jag kanske ska öppna garnbutik nästa lov...
När jag städade garnkorgen hittade jag måttband som jag köpt för att virka in. Nu har jag gjort det! En sak att stryka från projekt-listan. Tur att den inte är så lång. NOT! Om jag gör färdigt ett projekt i månaden kommer jag ändå ha att göra i över 3 år... Dags att tänka om!!

11 kommentarer:

Efwa - Medea sa...

Hmmm, du är inte ensam om att ha alldeles för lång todo-list. Vet att jag också någonstans har ett gäng måttband som ska virkas in...

Tant Kofta - Lotta Blom sa...

Bästa måttbandet!
Många hej fr. Tant Kofta

Ullfull sa...

Vågar inte ens tänka på allt jag vill göra, kan man leva i 140 år och inte jobba ;)..
Fina måttband!
Kram

Sjömans-Elin sa...

Ha ha! Känns det där igen eller? Håller på att flytta. Har mååånga lådor garn. Ganska många projekt jag vill göra. Och NADA disciplin...

disa sa...

Så gulliga! =)

Myggan sa...

Det var bara garnrelaterade projekt antar jag. Sen ska det väl snickras och sys lite också? =) Du är absolut inte ensam i alla fall.
Fina måttband. Hur gör man hönor?
Syns imo´n!
/Syster Yster

Leena sa...

Nej du är definitivt inte ensam. Jag har också massor med planer, garner och tyger. Mycket halvfärdigt också.
Fina måttband.

Emmas dagar sa...

Snygga!

Manduzana stickar sa...

Haha, ett vanligt problem hos stickare!
Himla söta måttband, förresten :)

Cicci H sa...

Då har du ju inga sysselsättningsproblem!

Emilia sa...

Här städas det med och jag försöker också virksticka undan tänkta projekt! Jättesöta grodmåttband!