söndag, augusti 26, 2012

Fler disktrasor

Hur mycket hemma-gjort tål ens icke handarbetande vänner? Jag vet inte, men har de inte vett att säga ifrån får de skylla sig själva. Tänker att jag borde anteckna någonstans vem som får vad för att inte råka ge bort likadana saker flera gånger, men det blir liksom inte av...
När jag skulle på kräftskiva hos en kollega/kompis gjorde jag dessa disktrasor i 1 tråd bomullsgarn och 1 tråd vävlin. En röd med melerad kant och en melerad med röd kant i bästaste mormorsrute-modell. Jag är ganska säker på att hon inte har fått några innan...

4 kommentarer:

Eva Hudin sa...

Universal-trasor, bra till allt!

Maria i Falkenberg sa...

Det är så underbart att få hantverk som gåva! Jag tror inte man blir ledsen om man får ett par extra handgjorda disktrasor.

Maria sa...

Hej!
Måste bara kolla om mitt mail till dig kommit fram? Om beställningen.
Jag använder webmail eftersom min dator pajjat och blir osäker på att det kommer fram som det ska.

Myggan sa...

Så fina, så fina. Man kan aldrig få för många. Ju fler man har ju oftare kan man byta färg efter humöret.
/Syster Yster