måndag, januari 23, 2012

Och vinnare är...

Jag stoppade alla 85 bloggläsare som ville vara med och fira med mig i en av mormors 70-talsmuggar. När vi var hos Mumme som vi kallade henne kunde man få varm choklad med vispgrädde i dem. Jag använder dem fortfarande till denna ljuvliga dryck och tänker på henne...
Lillebrottar´n fick dra lotten...
 med kommentaren från Birgitta (som inte har blogg). Grattis!
Vinsterna som skickas till dig:

Sjalnål, strumpstick-hållare, stickpåse och stickmarkörer.
Tack alla fantastiska bloggare och ickebloggare för värmande och inspirerande 
kommentarer! Så många härliga nya (för mig) bloggar jag har upptäckt.
Hurra för det!

3 kommentarer:

Otaliga projekt sa...

Grattis till vinnaren och tack för en trevlig tävling.

skapa och inreda sa...

Hur kunde jag missa detta då???

Paula sa...

Hej och tack för besöket i min blogg! Jag har inte uppdaterat på länge, men nu blev jag lite sugen igen när jag såg din trevliga kommentar :)
Jag håller på att plugga till textillärare så all min energi går åt det. Jag tycker att det är roligt att läsa slöjdlärarnas bloggar, din är absolut en favorit bland de!