fredag, juli 08, 2011

Skroten

Igår körde jag lillebrottar´n i familjen till Falköpings brottarklubb för att hon ska kunna finslipa formen inför EM med övriga i landslaget. Eftersom vi också skulle ha med hennes klubbkompis blev vägvalet runt Borås och kan man tänka sig, man passerar min absoluta favvo-tygbutik.
På vägen hem hann jag precis innan de stängde. 17.45 rusade jag in på Skroten och slet åt mig dessa tyger för 2 hundringar. Wohooo vad jag gillar den butiken. Trikåtyget i mitten har jag redan satt saxen i för i morgon ska vi fira att góa faster V har fyllt år. De andra 2 är vävda tyger som ska bli klänning och ...

4 kommentarer:

Anna sa...

Ja, vad kul. Fina tyger ska bli spännande att se vad det blir!

Myggan sa...

Fusk! Jag vill också till skroten.
P-K!

Raggmunk sa...

"Skroten", nu blev jag besviken. Hade hoppats få se lite rostig bilplåt här! :)

Sunna sa...

alltså jag bara måste börja sy, vilka tyger, jag har en hel önskelista på sånt jag vill sy