torsdag, juli 09, 2009

Stickcafé

Idag har jag varit på stickcafé på Stålboms med Kicki, Linda, Rakel, Ewa och Maria. Min stora höna ville också fika så hon var med en stund. Eftersom det inte är utesittarväder satt vi i det stora, härliga lusthuset. Det blev inte så mycket gjort för min del för jag glömde att jag skulle göra en röd rand så jag stickade för långt och fick frogga. Typiskt! Som vanligt hade vi några mysiga timmar tillsammans.
Jag fick inte med min kamera
så jag har lånat bilden av Linda.

2 kommentarer:

Anna sa...

Kom just på att det är perfekt att övningsköra till ett stickcafé en bit bort (=mycket körning) med syrran som är igång på att sticka hon med. Vore ju trevligt att få vara med i ett fint lusthus!

Kristina sa...

Det blir mycket stickkafé, vad jag kan förstå! Lite avis för det! Grattis till hönans förstapris! Jag förstår precis hur stolt man kan vara som mamma.