onsdag, juni 04, 2008

Äntligen sommarlov!

I går avslutade jag terminen med att Annemarie och jag försvarade vår C-uppsats. Det var lite pirrigt innan, men det gick väldigt bra. Om det är någon som har lust att läsa om Slöjd som ett sammanhållet ämne är det bara att hojta...

Förra veckan avslutade vi kursen Textil formgivning - kläder med att visa upp våra alster på Klangen. Nedan ser ni vad jag har gjort. Nu är det äntligen sommarlov och jag har huvudet fullt med idéer som ska förverkligas. Sticka, gjuta, sy, snickra, måla, virka...

Kappa i ull
Jeans med mycket detaljer

5 kommentarer:

Janette Millbom sa...

Baken på jeansen ser fantastika ut :-) vilken underbar samling detaljer!
jag vill gärna läsa er uppsats! kan man bli mailad? fishbonette snabela gmail punkt com

tack tack och grattis till avslutat arbete!
/janette från LSL110

Textil stil sa...

Vad kul att du länkat till mig.Jag länkar till dig också, brukar ju titta in här då och då. Sen måste jag ju bara säga vilka ursnygga jeans!!!Helt fantastiska detaljer och de verkar ju sitta helt perfekt också. Och kappan är som sagt ljuvlig.

PetraO sa...

Kläderna blev fantastiska och jag njöt av gårdagen! Det var en fröjd att höra er på examinationen - och återigen tack för blomma och fröer!
Kram

Anonym sa...

Tjusiga kläder! Ja nu är det över för vår del! Skulle gärna läsa er uppsats, låter spännande! Nu får vi se till att ha en riktigt bra sommar! Kramkram

Anna sa...

Grattis! Härligt med er uppsats och snygg röv!
Verkligen fina kläder och ha en underar sommar!